Min Lilla Vrå

Alla inlägg under maj 2011

Av Stina Nygren - 14 maj 2011 14:07

Har varit med mamma & pappa och sjösatt båten - nu är det sommar...snart iaf!

Hilma höll i sig hårt i bilen "Stopp, pappa! Backa inte ner bilen i havet!"


Jag gjorde ett försök till joggingtur idag, men det gick tungt! För mycket kläder, varmt..kanske inte tillräckligt motiverad..och en hund som gärna bestämmer tempo och när han inte fick det blev han "kissnödig" var 10 meter.. :)


Nu sover Molly & Salle..jag & Hilma ska bada Bosse! Vårbadet!! Nu kommer han att lukta gott och bli riktigt fin!


Ikväll kommer Helena..ska bli jättetrevligt! Speciellt då Salle åker till Övik...

Av Stina Nygren - 4 maj 2011 21:24

Idag har Hilma haft sin gympauppvisning! Hon var utklädd till Lille-Skutt..såå söt! <3 Hilma gick runt på de stationer hon tyckte var roliga och resten struntade hon i! Efter uppvisningen var färdig fick de en massa applåder och Hilma brast ut i gråt - "Jag är såå trött!!" Hmm..undra just om det berodde på trötthet eller någe annat?? För övrigt undrar jag hur man får tålamodet att räcka till när ens 4åring bara gnäller, tjafsar och är tvärsemot? Finns det inget att gnälla över - då hittar man på nåt att gnälla över! FYY..hjärtat brister och jag känner mig verkligen som sämsta mamman som bara är sur o tvär, ingen rolig känsla!Andas..räkna till 10 och välj dina bråk! Imorgon är en ny dag med nya möjligheter... Men med handen på hjärtat så vet jag att de har det ganska bra ändå.. Jag är kanske den bästa mamman för just mina döttrar..trots allt!Hilma är..trots 4 årstrotsen..världens finaste storasyster! Idag när hon satt och pärlade ville ju lillasyster också.. "Åsså jag!", sa Molly.. Då sa Hilma: "Du kan få mina stora pärlor för jag behöver bara mina småpörlor nu.." Mina älskade små prinsessor...

Ovido - Quiz & Flashcards