Min Lilla Vrå

Alla inlägg under juli 2012

Av Stina Nygren - 25 juli 2012 23:56

Imorgon bär det av hemöver igen. Jag längtar!

Vi har haft en sån fantastisk semestertripp! Första stoppet blev i Hällnäs.. Den traditionella grillaftonen med gamla gymnasiegänget! Mycket trevligt!

Sedan drog vi vidare mot Lycksele. Ansiabadet, djurparken, gammelplatsen. Besök från både Salles kusin, faster, mamma och bror med familjer. Campinghäng och grillning var dag. Semester till fullo!!

Efter Lycksele styrde vi vidare mot Sollefteå till Salles pappa och fru, vi hann även besöka min tremening och hennes familj.

Nu är vi på Mosjöns camping. Har tillbringat dagen på Paradisbadet tillsammans med kära vänner. Efter badet grillade vi gott och hade en trevlig kväll!
Sen var Salle tvungen att åka iväg och spela.
När våra vänner åkt blev tjejerna mer badsugna... Vad är då inte bättre än ett kvällsdopp i sjön? Så fick det bli! :)

Nu sover töserna och jag ser film - Mamma Mia! Bra film! :)

Av Stina Nygren - 17 juli 2012 18:10

Det här är verkligen något jag skulle kunna leva med...
Camping... Badland, shopping, grillning och bara myyyyys med familjen!

Imorgon får vi dessutom besök utav Salles faster och kusin med deras familjer! Då väntar djurparksbesök med allt vad det innebär. Barnen är taggade! :)

Köttet ligger nu på grillen... Till efterrätt serveras jordgubbar!
Sen blir det bastukväll! <3

Ovido - Quiz & Flashcards