Min Lilla Vrå

Alla inlägg under september 2011

Av Stina Nygren - 25 september 2011 20:20

I helgen har vi hunnit med mycket kul!


I lördags gick vi ut i skogen tillsammans med mina föräldrar..mormor & morfar.

Vi hittade massa fina trattkantareller...    

   


Jag fick hjälp med rensningen också! Hilma sa "Tack mamma för att jag fick hjälpa dig!"   


 



Igår hade jag en helkväll med mina finaste tjejer från gymnasiet.. Middag och tjejkväll hos Frida som vi sedan avslutade på Rex! Vilken fantastisk kväll vi hade! Var 3 år sen sist jag var ute...                                      




Imorse fick vi sovmorgon till 11 då tjejerna sov över hos mormor & morfar. Sedan kändes det väldigt skönt att få hem våra underbara små troll igen!

Trots snuvan och att orken fortfarande inte riktigt räcker till hade vi en mysig em/kväll hemma. Vi skippade dock barngympan..

Imorgon hoppas vi på en bättre dag då tjejerna ska gå till föris!



Nu soffmys framför TVn med min älskade innan det är sovadags!











Av Stina Nygren - 22 september 2011 22:09

Har idag varit hemma med mina små töser som är förkylda.. Ingen feber men ingen ork heller. Hilma bad om att få gå o lägga sig på fm!


Men väldigt mysigt att bara vara hemma tillsammans och rå om varandra!   

Imorgon verkar det också bli en innemysardag.. Både förkylning och bara regn, regn och regn!  



På lördag verkar det bli utgång med mina bästaste tjejer! Det var inte igår vill jag lova!   Känner mig faktiskt lite taggad! Men undrar just om jag hittar nå kläder i garderoben som känns ok?!   




Nu Är det dags att hoppa i säng.. Håller ju på att läsa en så spännande bok! Ett perfekt avslut på dagen! 










Ovido - Quiz & Flashcards