Min Lilla Vrå

Alla inlägg under oktober 2011

Av Stina Nygren - 17 oktober 2011 23:47

Fick ikväll besök utav våra kära vänner David, Marica och deras små trollungar... Såå trevligt! En helt vanlig måndagkväll..nästan iaf.. Salle var redan hemma!    Jag kom hem från jobbet, började med maten, torkade golven då det inte kändes rent längre (!!). Precis då..när vi som mest behövde det..då knackade det på dörren!

Idag serverades rester från söndagslaxen..Mmm..gott även idag! :)


Förutom att Molly inte känner sig riktigt frisk och därmed är lite extra känslig och grinig, så leker våra barn faktiskt otroligt bra! Jättekul! Cazimir och Hilma hade riktigt skoj ikväll..!


Sen är det som att man bryter nån formel..plötsligt blir alla barn griniga och gnälliga och VILL INTE! Då är det dags att gå i säng!

Välling, borsta tänderna..under protest förståss..kvällssagan och sedan somnar de så sött...


Känner mig såå nöjd med kvällen! Blir skönt att somna med en sån BRA känsla i magen! Jag har utmanat mig själv ikväll..men med vad - det är HEMLIGT! ;)

Av Stina Nygren - 8 oktober 2011 02:10

En fullspäckad dag. Efter jobbet hämtade jag & Salle tjejerna tillsammans - jättemysigt! Efter det åkte vi buss till Gräsmyr.. Tjejerna bara älskar det!! Sedan en sväng på affären där en ny Bambifilm inhandlades. Hem..se film och sedan somnade hela familjen tillsammans! Jag vaknade nu.. Skönt att fortsätta sova efter tandborstning!!

Av Stina Nygren - 1 oktober 2011 21:36

2010-10-21


Detta var i Oktober för ett år sedan. I Oktober låg snön kvar... Känns heeelt sjukt att tänka sig SNÖ NU! Inte än...gärna om ett par månader..mycket snö då...men inte än... 



Såå skönt med helg!!! Igår var vi på en jättemysig surströmmingsfest hos mamma & pappa. Gott med surströmming..det tycker mina tjejer också! Men de fick aborrfilé också...


Imorse vaknade tjejerna tidigt...kring 7! Men vi hade mysmorgon i sängen med prinsessfilm och frukost i sängen!

Jag somnade om en stund och vaknade 9.30...


Idag har vi firat min gamle morfar som fyller 81 år idag! Häftigt att bli så gammal..bara man får vara frisk i kropp och huvud!


Ikväll blev vi bjudna på middag - hemma hos oss! Hela familjen Falk kom på besök och hade med sig tacos! Mums!!! 


Imorgon ska vi ut till Kjella & Åsa och köpa lite HolmöLax! Ännu en delikatess att fylla frysen med!   

Sedan på kvällen blir det barngympa för tjejerna...



Var tog egentligen helgen vägen??

Ovido - Quiz & Flashcards