Min Lilla Vrå

Alla inlägg under november 2011

Av Stina Nygren - 20 november 2011 09:35

Min man är jordens underbaraste!Imorse serverades hela familjen frukost i sängen! Såå mysigt! Sedan fick jag fortsätta sova en stund medan övriga familjen tittade på barn-TV..i sängen förståss!  Nu morgonbad för småtrollen, sedan får vi se vad denna dag har att bjuda på! 

Av Stina Nygren - 12 november 2011 20:59

Klockan har precis slagit 21 och hela familjen är samlade i sängen! Barnen sover så nu blir det film! Köpte 2 för 99:- på Ica, en Pippi Långstrump och en kärleksfilm..hoppas den är bra! <3 Pippi Långstrump såg vi när vi hade kvällsmys. Köpte en stooor påse med godis.. Hilma äter och njuter medan hennes syster TRYCKER i sig och lägger tillbaka dem hon inte gillar i skålen... :/Strax ska vi se om min nyinköpta kärleksfilm är bra...hoppas bara jag kan hålla mig vaken, inte det lättaste när det gäller att se film... :)

Ovido - Quiz & Flashcards