Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Stina Nygren - 25 september 2010 22:30

Startade dagen med sovmorgon (tack darling!!), sov ända till 9.20 - det var inte igår! 
Mina små troll är nu så gott som friska! Hilma längtar efter att åka till Carina och leka... Var längesen nu, då dem både vart lediga och sjuka.
Salle mår förvånansvärt bra idag, med tanke på hur han tog sig ner för trappen igår morse.. KABOOOM!!!
Tänker bara på hur det hade kunnat gå om han haft våra små hjärtan i famnen...
På eftermiddan åkte jag och Hilma iväg på Funky Kidz, jätteroligt för både barnen och föräldrarna!
Efter dansen sa Hilma; "Mamma, jag ääälskar gympan!" (Kvittar väl om det är dans eller gympa, kul är det iaf!)
Till middag blev det fetaostfyllda färsbiffar med kantarellsås och hemmagjord chokladmousse till efterrätt.. Mmmmm...!
Enkelt är gott! Bara ett glas rött saknades..
Barnen sover, Salle spelar på Corona och jag..jag bara ääär! SÅ skönt..helt kravlöst! Underbart!
 

  
Tjejerna leker som aldrig förr!
Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards