Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av Stina Nygren - 24 juni 2011 21:10

Idag är det då midsommar..men det känns inte riktigt som sommar! Vi hade egentligen tänkt oss till Skeppsvik för lite midsommarfirande, men Salle började 13.30 idag och när det dessutom regnade så stannade vi hemma...

  


Men ingen midsommar utan trevligheter!

Salles bror, tjejernas farbror..Samuel kom på besök från Stockholm! Han och farmor kom på frukost & lunchbesök idag, trevligt!

Hilma bara älskar Farbror Samuel! innan de skulle åka sa Hilma till honom "Åh Samuel, jag kommer att sakna dig!" Hoppas verkligen att de hinner ses mer innan han åker hem igen!

Kanske att det blir övernattning hos farmor (och Samuel) imorgon...   


Ikväll kom mina bästaste föräldrar hit på middag! Vi åt ugnsstekt öring & lax, ugnsbakad färskpotatis samt jordgubbar till efterrätt! Mums!!


De tog sedan med sig Hilma hem för att ha myskväll och övernattning...utan förhållningsorder på läggtid! Hilma tittade med stora ögon på mig när mormor sa att de skulle stanna uppe sent...Sen hoppas vi på sovmorgon imorgon!   


Ikväll är bara jag och Molly hemma..och hon sover sen några timmar.. Skönt med egentid! Inte så ofta det händer faktiskt, nästan lite svårt att veta vad man ska hitta på!   


Nu ska jag fortsätta min kväll med att borsta Boris lite grann.. Han är verkligen i behov av en uppfräschning! Egentid vette sjutton..men skönt att rå om honom lite grann när inget av mina små troll vill hjälpa till - Boris uppskattar det inte!


Imorgon hoppas jag att vi får njuta av solen!

Ovido - Quiz & Flashcards