Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Stina Nygren - 3 mars 2012 22:49

Har haft en helt underbar dag idag... Packade skoter och kälke och drog iväg till grusgropen i Sävar, även kallad "Sävar-fjällen".


Grillade korv, åkte skrana och bara myste ute i det fina vädret idag. Nu vet vi var det bär av nästa helg också... Håller tummarna för lika skönt väder då!


Boris var också riktigt nöjd efter en heldags utflykt.. Han sprang en bit men åkte största delen både i kälken och på skotern. Nu har han bara legat och vilat hela kvällen... 


   

   


 



Väl hemma igen duschade vi alla och sedan var det tänkt en mysmiddag... Men vi hade ju vart duktiga och förberett maten innan vi åkte. Lite väl mycket kanske - kycklingen var torr och inte alls god!   




På väg hem sa jag till Hilma "Det här är livet, jag älskar sånt här!" Hilma svarade: "Jag älskar att vika tvätt!.....och skoterutflykt!"


Tänk om jag hade en liten Hilma inom mig som också kunde äääälska att vika tvätt...



Ovido - Quiz & Flashcards