Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 11 oktober 2010

Av Stina Nygren - 11 oktober 2010 20:45

Dagen började bra idag - kom ner till ett dukat frukostbord och i kaminen brann det en brasa! Såå underbart!

Efter jobbet väntade en tjej-eftermiddag! Jag hämtade mina små troll och vi åkte till en lekpark. Båda tjejerna lekte & njöööt!
Hilma, som brukar vara lite försiktig av sig, klättrade som bara den i klätterställningen och åkte rutchkanan ner i full fart! Molly provade även hon rutchkanan och skrattade så hon nästan kiknade! Hon testade även gunghästarna, satt där och sa "gung-gung".


Väl hemma satte sig tjejerna med lite pyssel medans jag lagade mat i lugn och ro!

Nu sover båda mina små-troll så nu återstår bara en kvällspromenad med Boris.

Man får inte glömma bort att uppskatta det vanliga, enkla i vardagen - det är det som är livet!

Ovido - Quiz & Flashcards