Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Stina Nygren - 13 oktober 2010 21:00

Idag när jag kom hem från jobbet gick Molly sina första steg! Såå fantastiskt att få se!
Vi har väntat och väntat och äntligen börjar det lossna! Trodde hon skulle gå när hon var 9-10 månader, men då visade sig fegisen inom henne och hon väntade med detta. Min lilla tjej börjar bli stor nu...

Dessutom så var huset städat och fönsterna putsade med nya gardiner uppsatta!! Jag älskar min man!

Medan vi väntade på middagen, som lagades av fadern i huset idag, hade vi pysselstuga och gjorde sockermålningar. Hilma är en riktig pysseltjej och Molly går i storasysters fotspår... Hon blev skrikarg när det var dags att plocka ihop!

Ikväll fick vi "fin-främmande" av finaste David och Marica! Så roligt att träffas!!

Ovido - Quiz & Flashcards