Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 15 januari 2011

Av Stina Nygren - 15 januari 2011 16:16

Idag har jag utnyttjat ett utav presentkorten jag fick då jag fyllde år.. Detta innebar rygg & nackmassage med peeling och lerinpackning, ansiktsmassage med peeling, inpackning och skalpmassage... Åh så underbart fantastiskt!

Vore helt fel med denna lyx varje dag..men man skulle nog inte se det som lyx då...


Under tiden jag var på massage var Hilma på bio tillsammans med bästa moster Lisa. "Var inte rädd Långa Farbrorn". En bra film och mostermys! Hilma sa till Lisa "Jag älskar dig så himla mycket..."


Nu väntar middag hos finaste David & Marika.. Ska bli så mysigt att äntligen träffas!


Sen ikväll när det blir sovadags för våra små troll, då börjar nattpasset för pappan i huset..ikväll är det Corona som gäller!

Hilma & Molly ska sova tillsammans i Mollys säng - syskonmys!

Av Stina Nygren - 15 januari 2011 08:32

Igår ritade Hilma sin första nalle. Tidigare har hon inte tyckt så mycket om att rita, då har hon mest ritat en mass streck... Men igår när jag hämtade Hilma hos Carina hade hon ritat en jättefin nalle! En stor oval, med armar, ben och huvud med öron, ögon & mun. Ibland blir man såå stolt!

Ovido - Quiz & Flashcards