Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 29 januari 2011

Av Stina Nygren - 29 januari 2011 12:46

I torsdags kväll var båda mina små töser väldigt trötta och hängiga, men vi tänkte inte så mycket på det... Innan läggdags hade Molly 38,5 i feber.. Mhmm, då förstod vi ju varför hon varit så loj på kvällen..

 

När hon sovit två timmar kom magsjukan! Molly kräktes i sängen...Sen sov vi alla gott hela natten..

Igår fm var det Hilmas tur! Tur att vi har så duktiga tjejer! Idag är magsjukan över men febern är kvar.. Hilma somnade på soffan innan lunch, Molly smakade på maten men gick till sängs sedan..

 

Ikväll är vi bjudna på 30-årsfest.. Middag, komiker, trevligt folk... Men jag måste stanna hemma med tjejerna.. Såå typiskt! Jag hade verkigen sett fram emot detta!

Salle åker iaf.. Hans kompis som fyllt år så det känns självklart att han ska dit!   

  

Men Salle köpte säsong 1 utav Solsidan, så jag får väl sysselsätta mig med det ikväll! 


 

Nu blir det klorinskurning utav hela huset! Bort med alla baciller...

Ovido - Quiz & Flashcards