Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Stina Nygren - 5 augusti 2012 20:40

Fem långa (??) semesterveckor har nu nåt sitt slut... Som man går och längtar efter dessa veckor och VIPS så är dem över!
Men vi har haft en fantastisk ledighet tillsammans hela familjen!

Igår avslutades semestern med en liten fest tillsammans med kära grannar!
David hade skrivit ett tal till mig och Salle på vår bröllopsdag, Nisse spelade gitarr och några sjöng... DET är livet!

Idag drog jag och mamsen till bärskogen... Lite hjortron och blåbär blev det. Lyx! :)

Imorgon börjar allvaret igen...med blandade känslor!
Funderar på att utmana mig själv med en springtur på morgonen... Men känner jag mig själv så snooooosar jag istället! ;)

Av Stina Nygren - 5 augusti 2012 20:40

Fem långa (??) semesterveckor har nu nåt sitt slut... Som man går och längtar efter dessa veckor och VIPS så är dem över!
Men vi har haft en fantastisk ledighet tillsammans hela familjen!

Igår avslutades semestern med en liten fest tillsammans med kära grannar!
David hade skrivit ett tal till mig och Salle på vår bröllopsdag, Nisse spelade gitarr och några sjöng... DET är livet!

Idag drog jag och mamsen till bärskogen... Lite hjortron och blåbär blev det. Lyx! :)

Imorgon börjar allvaret igen...med blandade känslor!
Funderar på att utmana mig själv med en springtur på morgonen... Men känner jag mig själv så snooooosar jag istället! ;)

Av Stina Nygren - 5 augusti 2012 20:40

Fem långa (??) semesterveckor har nu nåt sitt slut... Som man går och längtar efter dessa veckor och VIPS så är dem över!
Men vi har haft en fantastisk ledighet tillsammans hela familjen!

Igår avslutades semestern med en liten fest tillsammans med kära grannar!
David hade skrivit ett tal till mig och Salle på vår bröllopsdag, Nisse spelade gitarr och några sjöng... DET är livet!

Idag drog jag och mamsen till bärskogen... Lite hjortron och blåbär blev det. Lyx! :)

Imorgon börjar allvaret igen...med blandade känslor!
Funderar på att utmana mig själv med en springtur på morgonen... Men känner jag mig själv så snooooosar jag istället! ;)

Av Stina Nygren - 5 augusti 2012 20:40

Fem långa (??) semesterveckor har nu nåt sitt slut... Som man går och längtar efter dessa veckor och VIPS så är dem över!
Men vi har haft en fantastisk ledighet tillsammans hela familjen!

Igår avslutades semestern med en liten fest tillsammans med kära grannar!
David hade skrivit ett tal till mig och Salle på vår bröllopsdag, Nisse spelade gitarr och några sjöng... DET är livet!

Idag drog jag och mamsen till bärskogen... Lite hjortron och blåbär blev det. Lyx! :)

Imorgon börjar allvaret igen...med blandade känslor!
Funderar på att utmana mig själv med en springtur på morgonen... Men känner jag mig själv så snooooosar jag istället! ;)

Av Stina Nygren - 5 augusti 2012 20:40

Fem långa (??) semesterveckor har nu nåt sitt slut... Som man går och längtar efter dessa veckor och VIPS så är dem över!
Men vi har haft en fantastisk ledighet tillsammans hela familjen!

Igår avslutades semestern med en liten fest tillsammans med kära grannar!
David hade skrivit ett tal till mig och Salle på vår bröllopsdag, Nisse spelade gitarr och några sjöng... DET är livet!

Idag drog jag och mamsen till bärskogen... Lite hjortron och blåbär blev det. Lyx! :)

Imorgon börjar allvaret igen...med blandade känslor!
Funderar på att utmana mig själv med en springtur på morgonen... Men känner jag mig själv så snooooosar jag istället! ;)

Ovido - Quiz & Flashcards