Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 25 augusti 2012

Av Stina Nygren - 25 augusti 2012 22:49

Idag har det varit en sån där bråkdag... Mina små troll har lekt & bråkat, lekt & bråkat och lekt & bråkat... Det hela slutade iaf med att det inte blev något lördagsgodis! Dumma, dumma mamma!!!

Jag känner mig inte stolt över mig själv..idag!
Önskar mig mer tålamod!

Sen blev det iaf dags att åka iväg till Mollys föriskompis på middag. Fantastiskt trevligt...både för mig och barnen!
Molly lekte med hennes föriskompis och Hilma klickade med storasyster! Jag bara älskar att se mina barn leka och ha roligt tillsammans med kära vänner! :)

När det blev sovdags hemma så kom de där tvärsemot-trollen fram... Vi alla tre låg länge i sängen och kramades en lång stund och pratade om "tvärs emot", om att retas och om ren och sann SYSKONKÄRLEK!
Sedan somnade de båda två tätt intill mig... KÄRLEK! <3

Nu blir det film i soffan...dock alldeles ensam!
Imorgon kommer ÄNTLIGEN min älskade älskling hem från bussjobb i Piteå...
Vi saknar honom alla tre! <3

Ovido - Quiz & Flashcards