Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Stina Nygren - 1 december 2010 18:45

Idag när jag hämtat tjejerna hos Carina åkte vi hem, Hilma var förväntansfull! Hon skulle öppna första luckan i hennes chokladkalender! Före maten dessutom - det var stort! "Mmmm, va gott..jag skulle vilja äta choklad hela dagen..."
Jaa, det är det nog fler som skulle vilja!


Mina små hjälpredor hjälpte till med disken efter middagen. Molly dukade av från bordet  - det fulla mjölkpaketet bar jag dock bort själv... Men annars så höll tålamodet ända tills bordet var tomt! Hilma skötte disken - teamwork!


Salle är på IKEA idag igen.. Åkte hemifrån vid 6 i morse och kommer nog hem vid 22. Då hinner han sova några timmar för att börja igen klockan 5 imorgon bitti.. Hur orkar man? Både jobbigt med många arbetstimmar men också jobbigt att inte hinna träffa tjejerna varken på morgonen eller på kvällen...
Tur att han trivs och tycker att det är det roligaste som finns! Han har idag dessutom fått köra finbussen...
Men tjejerna saknar honom då han är borta hela dagen. Jag längtar efter min pappa! sa Hilma då vi kom hem och pappa fortfarande var på jobbet...
Men i morgon har Salle kortdag = mysdag med våra små troll!

Ovido - Quiz & Flashcards