Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Stina Nygren - 22 december 2010 23:00


Imorse åkte jag in till stan för att handla den sista julklappen + lite mat. Men när jag kom hem kom vi på att vi har en julklapp kvar att köpa...det löser sig imorgon!

När jag kom hem hade Salle och tjejerna klätt granen!

Medan Molly sov lagade jag och Hilma kålrotslåda till julbordet, bakade tårta och slog in en massa paket som nu ligger fint under granen... Molly hade lite svårt att inte pilla på alla paket, men det gick bra.
Jag kan lova att jag har två förväntansfulla tjejer!

Imorgon väntar sista städningen (!!) innan jul, lite kalas, go´middag och Bingo-Lottos uppesittarkväll tillsamans med Helena & Freddan! Kanske nån fler som vill vara med?!

Sen blir det bara en enda lååååång väntan på tomten... :)

Ovido - Quiz & Flashcards