Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Stina Nygren - 30 december 2010 15:45

Julen har passerat och hela familjen njuter utav ledigheten tillsammans... Tjejerna leker med sina fina julklappar som Tomten kom med..eller vem det nu var!?

I mellandagarna har vi hunnit med lite av varje.. Jag har köpt en ny videokamera, min man är mer än nöjd! :)

Jag har också shoppat massa bra produkter på Meretes, eller Margaretes som Hilma säger. Där hittade jag tvålar, tandkräm, lypsyl, balsam och torkad frukt OCH inget utav dessa innehåller några kemikalier! Tack svärmor för presentkortet! Spanade på lite mer grejer också, men det får bli nästa gång!

Vi har också börjat göra i ordning vårar nya kontor.. Det gamla ska så småningom bli Mollys sovrum. Igår FICK Molly en ny säng som är blå & jättefin! Hon var supertaggad! Spännande att se hur det går att sova där ikväll! Hilma var lite sugen hon med, så bara för ikväll så ska dem få sova tillsammans i Mollys nya säng. Myyys!

Nu är vi på väg mot Tväråmark där det blir nån form utav släktled ikväll.. Hilma har längtat hela dagen!! Ska bli kul att träffa alla igen!

Ovido - Quiz & Flashcards