Min Lilla Vrå

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Stina Nygren - 7 december 2012 21:34

Äntligen fredag! Molly sov hela nattens egen säng och när hon vaknade imorse sa hon: "Jag ääälskar min säng!" Känner verkligen igen den känslan! ;)

Efter föris åkte Hilma till en kompis, Alva. Känns så underbart fantastiskt att hon hittat vänner som betyder för henne!
Hon berättade för ett tag sen hur glad hon var för att hon börjat på just hennes förskola. "För annars hade jag aldrig fått lära känna Meja..och det är jag sååå glad för"

Fredagsmyset blev i sängen ikväll och vi såg Robin Hood.
Jag vet faktiskt inte om jag har sett hela filmen nån gång! :) Filmen var både spännande och sorglig, speciellt för mina barn!
Efter filmen kommer funderingarna... (Hilma) "Visst måste man hålla reda på vem man har gift sig med? Så att man inte går till fel...?"
Så sant, så sant! Vore ju dumt att gå hem till fel karl, eller hur tänkte hon egentligen? ;)

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards